/ Trainingsacteur

Lezen en samen praten over hoe je kunt omgaan met veeleisende of zelfs agressieve klanten is nooit zo leerzaam als de praktijk. Maar die kan erg bedreigend zijn als je niet bent voorbereid.

Vergaderen met je OR/CR over hoe om te gaan met de bestuurder geeft geen garanties op een goed gesprek met het resultaat dat je wilt bereiken.

Met mij als trainingsacteur brengen we de praktijk op een veilige manier echt tot leven. Jij bent jezelf en ik speel de rol die je nodig hebt om situaties te oefenen en nieuwe competenties te leren.


Als trainingsacteur zorg ik ervoor dat

  • Deelnemers in een veilige omgeving kunnen oefenen:
  • De theorie inzichtelijk wordt door het direct praktisch toepasbaar te maken:
  • Ik precies aansluit op de specifieke leerbehoefte van de deelnemers. Na het oefenen geef ik direct concrete feedback vanuit de rol die ik gespeeld heb.

 

Mijn specialiteiten

  • Bestuurder/directeur/zorgaanbieder in relatie tot medezeggenschap: van totaal tegen-bewegend tot volledig meebewegend.
  • Patiënt/cliënt in de breedste zin van het woord in relatie tot een hulpverlener/zorgverlener: verward, agressief, nooit tevreden, niet luisteren, aandacht opeisend, enz.
  • Klant in elke verkoop-setting: van verlegen, stelend, vijandig tot agressief.

    Verrijk je training met mijn inzet als trainingsacteur.
Trainingsacteur